1.02.16 г.

ОМРЪЗНА ми. Това е думата. Умората ми е само следствието на това, което чета "наврeд" из социални мрежи, блогове, глогове и тем подобни....

Изписано е толкова много какво трябва да направи човек и какво не ...

- искаш да знаеш, за да спре да вибрира И в теб, нали?

Мисля си, "вероятно" е така, както ми "казват",  спирам, пак мисля, не спирам да мисля, пак поемам в посока "нанякъде", където и да е, не стигам до "никъде",  чакам да дойде, онова, което "искам", после чакам друго, после искам "друго"?

... заради добрите намерения, поучения, вербализации, комуникации, манпулации, овулации и всички други стипулации .. наSред нищото съм и аз някъде.. и ти..

..a животът ни не е химично съединение, в което формулите на успеха са аксиома за щастлив живот.

Ти не си този, който мислиш, че си, аз не съм този, който мислиш, че съм.

Чувството, че нещо не е наред е барометърът да си жив, иначе може да си всеки с безброй лица навред, ала кому е нужно, когато "ти" е някой друг, кажи?

Аз чувствам, а ти?



# tobe or to feel that is the question?

# stopreadingbulshits

# leaveyourselfapartinsideyou

Няма коментари:

Публикуване на коментар