19.02.16 г.

Знаеш ли, аз винаги съм искал да разбера какво следва, къде е продължението, какво ще се случи. Това е причината да обичам да бъркам в главите на хората, даже да човъркам и да си задавам въпроси, на които да давам своите предполагаеми отговори. Почти, като ребус, в който се опитвам да отгатна намерението, мотивите и кое е това, което ги движи, тях, за да видя в себе си, аз правя ли така, аз искам ли това, ако го искам показвам ли го. Всички биха ми казали, ама защо ти е да мислиш толкова много и всъщност отговорът е, че не ми трябва, това не е нужно на никой друг, освен на мен, за мен е важно и потребно. Аз обаче имам необходимостта да намирам хората, за които да го правя, хората, които да го чуват и намират в мен и през мен. Силно вярвам в силните срещи, в търсенето и намирането, в завръщането и откривате на това, което изначално сме били.

Днес не се стремя да вииждам себе си, така както съм свикнал, а именно през призмата на одобрението и приемането, а чрез сетивата, които са отвъд рамките на очите, отвъд здравия разум. В него няма нищо повече от реалност, която е толкова буквална, че няма какво да се случи, прозаична и протяжна. Искам да намеря себе не е в това, в което сме се вклинили, защото и другите са там, искам да бъда този, който съм, такъв какъвто го чувствам, такъв какъвто истински съм. Търся това, което не съм, за да намеря онова, което съм. Изпитвам чувствата си всяка минута, отражението на света и отношенията върху мен, съчувствам и съпреживявам всичко, търся усещането, а не отзвука му.

И знаеш ли, не съм спокоен, вътрешно горя, но съм аз.



# nevergiveuplookinginyourinnerself

#findwhatyoutrulywant
“Трябва да отучиш това, което си научил.” Yoda, Star Wars

Няма коментари:

Публикуване на коментар